Menu

Sunday, August 14, 2011

'Final Exam ^_^'

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah.. akhirnya telah selesai menduduki 2 paper untuk final exam kali ini.. ^_^ tinggal 1 paper sahaja lagi, pada esok hari. Semangat!!


Exam kali ini, adalah pengalaman terbaru saya, kerana perlu membahagikan masa sebaik-baiknya di antara kerja + study = part time student.. ^_^ Banyak perkara yang saya pelajari apabila perlu membahagikan antara kerja , belajar dan hal-hal peribadi yang lain. Ia amat memerlukan kekuatan fizikal + tubuh badan =D , dan juga mental = emosi + fikiran + hati dan sebagainya ..

Paper terakhir yang akan di ambil adalah paper sains sosial.. ahha.. belajar sejarah ketamadunan manusia kembali..^_^ alhamdulillah, paper sirah nabawiyah dan learning distance telah selesai..(hope lect yang tanda baik hati =p).. Just, ini sahaja paper terakhir (esok pagi nak hadapi, sempat online lagi, rehatkan diri kejap -_- ) .. Sebelum memasuki semester baru pada bulan september ini.. cepatnye masa berlalu.. Semoga saya dapat hadapi dengan baik + tenang dan bahagia.. ^____^

Ayuh, semangatkan diri sendiri.!! Cari kekuatan untuk Diri Sendiri !! Saya pasti boleh.. !! insya-Allah.. Jika tak boleh, bermakna saya akan jatuh masuh hospital.. ahhaa =D ..

wallahua'lam..

okeh, cukup.. masa untuk ulangkaji kali terakhir sebelum bertemu kertas exam, esok pagi.. ^_^

3 comments:

  1. Semoga berkat ilmu yang dipelajari. Moga diperingatkan tika terlupa, moga diberi kelapangan hati. Moga berjaya di duni dan di akhirat.

    ReplyDelete
  2. semoga Allah memberi kekuatan pada kamu tuk menempuh segala cabaran di masa hadapan... (^_^) gud luck and dont fall down.. I believe u can do it.. coz u are the best among the best..

    ReplyDelete