'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Ya Allah berilah aku kekuatan '



'Ya Allah seandainya dia diciptakan menjadi milikku,
baik untukku duniaku dan akhiratku..
maka satukanlah kami dalam ikatan pernikahan...
tetapi Ya Allah..
seandainya dia bukan milikku,
tidak baik untukku duniaku dan akhiratku,
maka pisahkan kami dan hubungkanlah kami sebagai persaudaraan islam'

'Ya Allah jika cintaku pada yang lain lebih dari cinta ku pada-Mu,
cabutlah rasa cinta di hatiku...
Ya Allah jika mengingatinya melalaikan aku dari mengingati-Mu,
maka luputkan nama,
muka dan segala yang ku tahu tentangnya dari akal dan hatiku...


Ya Allah andai dia bukan untukku dan tidak pernah tertulis untukku,
izinkan aku melupakannya buat selamanya..
Ya Allah cukuplah Engkau segalanya bagiku,
izinkan aku terpelihara dari cinta manusia hingga aku menemui-Mu..
Taatku pada ibu dan ayahku kerana cinta pada-Mu
Taatku pada suamiku nanti hanya kerana cintaku pada-Mu..


Ya Allah kuatkan kami...amiin...

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries