Menu

'Diri Saya ^_^'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Teman Baru (✿◠‿◠) '

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Beberapa hari yang lepas, saya telah bertemu dengan teman baru.. ia sangat comel... ^___^ saya suke teman baru saya....

Saya boleh jumpa dan bercakap dengannya selalu.... inilah teman baru saya.. comel kan ?


semuanya.. ada 8 ekor.. iaitu 4 pasang... ^___^


walaupun dia tak kan membesar mana.. harap2 dorang cepat dapat anak, banyak2..hihi...

p/s: gmbr tak jelas.. sbb dorang nie asyik lari jer bile nak ambil gambar..ish2...

3 'ulasan':

Suhana Amirul said...

Assalamu'alaikum kak~

Subhanallah.
Sangat comel. ^____________^

princess said...

suhana :

wkumsalam sue..^__^
yupz... memng comel.. tapi tadi sekor dah mati.. sobsob..=(

dah tak ckup sepasng...

aidil said...

assalamualaikum..

comelnyaa...
jga baik2 ye(^___^)

'Sahabat'

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries