'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Alhamdulillah, ^_^'

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

alhamdulillah, semoga semua akan berjalan dengan baik dan dipermudahkan olehNya... insya-Allah... ^___^

permulaan untuk saya mula berniaga menjual 'chocolate' alhamdulillah mendapat sokongan dari insan-insan tersayang dan sahabat2 serta kawan2.. terima kasih buat semua... buat yang sudi membuat tempahan cokelat yang saya buat.. hope suke dengan cokelat2 tu.... terima kasih... insya-Allah saya akan buat yang terbaik untuk semua yang sudi 'order' chocolate yang saya buat nie.. ^_^



alhamdulillah, setelah hampir 2 mnggu, saya mula mempromosikan chocolate ini, telah mendapat beberapa tempahan dari sahabat2 dan kawan2.. terima kasih atas sokongan semua..


tempahan pertama untuk adik2 dari sekolah maahad kajang dan teknik klang


tempahan dari khuzaini, kelantan...


permintaan adik2 dari maahad kajang, sekali lagi..alhamdulillah..


tempahan dari affi, gombak..


akhi firdauz nasyid f.m..


tempahan dari liesa untuk mierul..


tempahan untuk dak teknik klang.. paling banyak pertama kali..150pcs/tangkai .. alhamdulillah..

bile buat cokelat nie..rasa seronok sangat walaupun letih.. ^_^.. saya mohon sokongan dari teman2 dan sahabat2 semua yer.. siapa yang berminat, nak buat hadiah, untuk makan, hantaran or sebagainya... boleh tempah...=) boleh ke blog ini untuk melihat maklumat dengan lebih lanjut..insya-Allah....



insya-Allah.. ^__^ , harap sudi terus memberi sokongan pada saya... terima kasih....

wallahua'lam...

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries