'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'i Miss U !!...'

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

i miss u!!...
saya rindu kamu!!....


i miss u... ^__^ sudah lama saya tidak meluangkan masa dengan kamu... maaf ya, bukan sudah melupakan.. tapi atas hal yang lebih penting perlu saya lakukan..jadi terpaksa biarkan kamu sendiri... ohh ya.. jangan sedih ya sebab kamu dah ada teman baru.. =) saya akan meluangkan masa untuk kedua2 nya..

terima kasih my love 'Ketenangan' kerana sudi mendengar saya membebel =p , menulis dan menceritakan apa yang ingin saya luahkan pada kamu....

insya-Allah, lepas ini saya akan cuba meluangkan masa dengan kamu lagi... ameenn ^__^

wallahua'lam...

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries