'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

❤ Al - Quran ❤

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

•❤• 1 hari
Aku akan tinggalkanmu.

•❤• 1 hari
Aku akan lari darimu.
...
•❤• 1 hari
Kau akan menyesal kerana tidak memilikiku.

•❤• 1 hari
Kau akan tahu bahawa akulah segalanya untukmu.

•❤• 1 hari
Apabila kau menyedarinya, kau sudah terlambat untuk memilikiku.

>>> Kerana aku Al-Quran sebagai panduan hidupmuMaka carilah aku sebelum aku pergi ke sisi Penciptaku (✿◠‿◠)

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries