'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

✿ Kuatkah Diri Ini ✿

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

~✿ Tidak.. saya pun ada kalanya MENANGIS, ada kalanya LEMAH.. ada masa saya BERSEDIH juga, ada masa saya ingin insan PELUK dan TENANGKAN saya.. ada ketika saya mahu ada insan berikan KATA-KATA SEMANGAT kepada saya..

Tidak.. saya bukan selamanya KUAT, bukan setiap masa saya kuat.. saya MANUSIA BIASA, ada jiwa.. ada cacat celanya.. wallahua'lam.. ✿~

>>> Semoga Dia terus sudi menjaga saya.. ♥♥


-h.a-

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries