'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

✿Ampunkan Dosa HambaMu, Ya Allah ✿

 Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

“Aku selalu menegur, tapi begitu pantang ditegur...
Aku selalu menasihati, tapi begitu payah untuk dinasihati...
Aku banyak berdosa, tapi jarang benar mengingatkan dosa...
Aku banyak melakukan maksiat, tapi masih diriku suka pada kemaksiatan...
Aku bencikan penipu, tapi aku juga adalah seorang penipu...
Aku bencikan musuh Islam, tapi aku jugalah yang merosakkan Islam...
Aku acapkali menangis, tapi tangisanku itu hanyalah kepura-puraan...
Aku acapkali melaungkan kebaikan, tapi aku sendiri tidak mengikutinya...”

Aku mungkin nampak mulia di hadapan mata manusia, tapi akulah yang terpaling hina di hadapan Allah....Ya Allah. ampunkan dosa hambaMu yang hina ini.. wallahua'lam.. 

>> ingin bersamamu hingga ke syurga.. Luv u.. -ha-


0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries