'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

✿ I'm Not Perfect! ✿

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Buat sahabat dan teman yang Mengenali diri saya...

aku tak sempurna
maafkan aku duhai teman
melukai hatimu
tanpa ku sendiri menyedari
tapi jangan pernah katakan 
aku melupakanmu... 

maafkan aku bila
aku tak sempurna
tak akan hari ini mahupun esok
selamanya aku takkan sempurna
aku adalah hambaNYA... 

maafkan aku teman
aku tak ingin terus memaksa engkau
untuk memberi maaf kepadaku
kerana aku cukup sedar
siapa aku... 

maafkan aku bila
aku tak sempurna
tapi jangan pernah menilai 
sebelum mengenali
jangan pernah mengadili
sebelum mengetahui
setiap nafas dan denyut nadiku
setiap insan yang hadir dalam hidupku
adalah harta buatku... 

teman... 
maafkan aku
hanya itu yang ku pinta..

wallahua'lam..
 
 

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries