'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

~ Jodoh itu AturanNya ~

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Awak ,
maafkan saya sebab dah kurang beri perhatian pada awak,
maafkan saya kerana dah jarang ambil tahu pasal awak ,
mungkin hati ini sudah beku,
mungkin jua hati ini semakin jauh ..

Awak ,
Biarlah saya begini ,
Allah lebih tahu
apa sahaja yang akan terjadi ,
Hanya Allah yang tahu perasaan saya ,
Saya doakan awak akan bahagia dan terus bahagia ,
walaupun tanpa diri saya .

Awak ,
Maafkan saya sekali lagi ,
Maafkan saya kerana jauhkan diri dari awak,
Semoga saya dan awak menemui cinta sejati ,

Cinta yang MENUJU ke jalan Allah ,
Cinta KEKAL Abadi ,
Cinta PADA Yg MAHA ESA.. =')



0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries