'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

~ Iklan yang Muncul ? @_@ ~

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

" Hidup ini, tak selamanya untuk bermimpi. " =')

   Tak ada Kaitan pun kata-kata kat atas dengan Entry kali nie.. hehe.. Agak lama tidak menulis terasa kekok dan kekeringan idea diriku ini.. 

  Apabila buka Blog sendiri, muncul sesuatu yang saya kurang minat dan tak tahu macam mane boleh ada. Jadi saya nak tanye sahabat yang ada blog dan pakai IT, iklan macam nie boleh buang tak? atau dia memang dan Setting dari Mr.Google yer? plezzz.... >_< 

   Iklan tu tetiba muncul bile kita nak klik kat seuatu post. Tapi saya tak pernah ada letak apa-apa iklan dalam blog.. If memang dah setting dr Mr.Google, terpaksalah saya terima dengan redha.. huhu.. Mohon Bantuan yer.. 

contoh gambar Iklan bile saya nak klik post yang ada.. :




0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries