'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

~ Makan-Makan di Ben's Klcc ~

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

     Makan-makan.. =) Alhamdulillah, rezeki selepas exam. Selesai exam khamis lepas, perancangannya hanya ingin berjumpa my frenz untuk ambil kad jemputan Majlis dia. Last2, dia ajak pergi makan sempena 'Besday' dia pada hari tersebut.. 

     
     Agak lama tidak berjumpa dengannya.. Tahu2 jer dah nak Walimah.. Tahniah.. ^_^. Jadi, dari Masjid Jamek naik 'train' ke Klcc. Tempat yang dituju untuk makan2 dan berborak di 'Ben's' Klcc.. Semasa sampai tengok dari luar tak ramai orang.. Sekali masuk dalam lepas dah ada meja yang mereka siapkan.. boleh tahan ramai juga yang sedang menikmati hidangan mereka..


     Ben's ini lebih kepada makanan barat.. Makanan 'Asia' ada lah beberapa jenis sahaja yang disediakan.. Harga makanan kat sini boleh 'tahan'.. yang Paling mahal satu food nie menggunakan kambing RM60 satu hidangan. Itu apa yang saya baca dalam menu lah.. Kebanyankkan harga makanan bermula dari RM10 ke atas.. =) dan standart yang banyak pilihan ada RM20 ke atas... 




     Alhamdulillah dalam 15 minit makanan pun sampai.. Oh yer. dia punye 'Dessert' dekat Ben's memang sedap >_< , Pavlova dia kurang manis dan dia campur dengan coklat yang kat sini.. Dessert dia kita boleh pilih nak sebelum makan atau selepas makan 'Main' menu.. 


     Ben's ini kalau nak makan sekali-sekala boleh la.. kalau hari2 nak makan sini.. pengsan lah jawabnya.. @_@.Tempat dia agak selesa dan cantik.. Cuma keadaan dalam dia sedikit bising dengan suara2 pelanggan yang lain.. hehe.. But kalau nak suasana romantik untuk 'candle light dinner' tak berapa sesuai kot dekat Ben's Klcc ini.. =) wallahua'lam..



 >> Next Time , jalan-jalan cari makan tempat lain pula.. ^_^ alhamdulillah....








0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries