'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

~ Aku hanya Teluki ~

Dengana nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang


Dan ingatkah?

Pernah aku khabarkan,
aku cuma gadis biasa,
yang masih bertatih mencari redha Dia.



Lalu biar aku akui,
bahawa aku mungkin bukan mawar berduri yang kau cari-cari,
harum dan berseri,
utuh memagari diri dan melukai tangai yang cuba menodai.

Tapi aku hanya teluki,
teluki yang tidak mewangi,
teluki yang tidak digemari,

Aku mungkin tidak seindah dan seharum mawar. 
Namun, aku masih punya sisi yang indah,
itupun jika kau masih tahu menghargai keindahan dan keunikan 
penciptaan Tuhan.

- Dari sisi aku, di sini. =')

>RedhaAllah<


0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries