'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

~ Semakin Hilang >_< ~

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

     Alhamdulillah masih diberi kesempatan oleh Allah s.w.t untuk terus bernafas dibumiNya.. =). Sejujurnya saya terasa amat janggal dan kekok untuk menulis kembali.. Walaupun sekadar personal blog.. tetapi kerana telah lama meninggalkannya kerana kesibukan kerja dan urusan2 lain.. terasa seperti mula2 belajar mengarang ..heee..

     Sebab utama buat blog ini dulu hanya untuk luahan diri. ibarat diari yang ditulis di alam Maya.. =) dan berkongsi ilmu2 yang sedikit tahu dengan sahabat2 yang ada.. Hampir 5 tahun dalam dunia Blog ini.. tapi masih terasa baru.. Buat sahabat2 dan teman2 yang sudi 'mengikuti' blog saya secara langsung dan tidak langsung... Terima KAasih... ^__^ walaupun tidak mengenali.. tetapi terima kasih masih bersama saya..hehe.. 


     inshaAllah saya akan kembali aktif secara perlahan2. .kerana dengan menulis dapat meluahkan segala apa yang terpendam.. walaupun mungkin ada yang tidak minat untuk membacanya.. tapi ia sangat bermakna buat diri saya.. Saya akan 'Kembali' dengan kehidupan baru..inshaAllah... 

"Apabila kita berubah , banyak ujian yang akan menimpa kita. Jadi bergantunglah pada Allah s.w.t , apabila bergantung padaNya semuanya terasa Manis dan Indah walaupun keseorangan..InshaAllah"

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries