'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

♥ Saat Magika Bersama TWB ♥

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Dah berhabuk lagi blog nie ,  InshaAllah akan mula menulis kembali..  Semangat datang lah sentiasa!!  



Alhamdulillah hampir setengah tahun bersama TWB,  apa tu TWB?  Haa,  ia adalah singkatan bagi The Walking Beauty untuk group Home Mobile Spa yang saya join..  

Kat luar sana banyak sahaja kursus spa yang diadakan,  tapi apa yang dipelajari dan diperolehi bersama TWB lebih banyak kelebihan bagi saya..  🙂 selepas belajar ada group support yang sentiasa akan berkongsi pelbagai ilmu yang kadangkala kita rasa ohh banyak rupanya masih belum tahu..  

Sepanjang bersama TWB,  alhamdulillah banyak ilmu dan rezeki yang tidak terjangka saya perolehi.  😍 rezeki dariNya kita tidak tahu.  Tapi memang perlu berusaha!!  Saya sendiri masih belajar.  Tapi dengan ilmu dari TWB,  magic nye InshaAllah akan ada rezeki dariNya apabila kita berusaha lebih.. Setiap yang dilakukan dengan mohon dariNya,  InshaAllah akan Dia berikan. 

Oh yea,  bermula April,  pakej belajar Kursus home mobile spa with TWB dah tak sama macam dulu 😀 tapiii harga kali ini akan lebih berbaloi,  selesai Kursus boleh terus mula run business sebab akan dapat full package termasuk barang yang berada dalam beg 😄




Tunggu yea,  InshaAllah saya akan share pakej baru with TWB 💕

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries