'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Dimanakah Hilangnya '

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

kemanakah hilangya semangat itu dahulu? dimankah kekuatan yang ada dahulu?

alhamdulillah, terima kasih Ya Allah, kerana masih memberi peluang kepada diri ini, untuk terus bernafas di atas bumiMu ini.


tahun 2011, saya sudah jarang dapat untuk berkongsi dan bercerita, di blog saya.. kadang-kadang terfikir juga, kenapa sebelum ini, masih sempat untuk berkongsi walau sedikit ilmu, tetapi tahun ini, dah masuk 6 bulan, sedikit perkongsian yang baru saya lakukan..

ya.. mungkin ada perkara yang perlu saya uruskan sebaiknya.. supaya saya dapat mebahagikan masa yang terbaik, untuk semuanya.. insya-ALLAH...

ayuh illa!!!! kamu boleh lakukan semula.. ! semangat !!

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries