'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Pencuri atau Penceroboh, Apakah Motifnya?

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Apakah tujuan seseorang yang cuba untuk mencuri atau menceroboh hak milik orang lain? Siapakah gerangan hamba Allah itu?

saya telah menerima 2 kali email dari facebook dalam masa seminggu yang tertulis seperti ini :

Hi Nur,

You recently asked to reset your Facebook password. To complete your request, please follow this link:
......................................


Saya telah mengambil keputusan untuk deactive seketika facebook atas sebab-sebab tertentu. Sehingga bila saya tidak pasti, mungkin apabila 'bisnes' yang saya jalankan telah di susun sebaiknya, saya akan active kan kembali untuk mempromosikan jualan yang dijalankan. ^_^

Apa yang menjadi kemusykilan dan tanda tanya pada saya, siapakah gerangan hamba Allah yang mencuba untuk mereset new password untuk log in profil milik saya? wahai sahabat, kenapakah anda ingin log in profil orang lain? jika ingin ke profil saya, just maklumkan pada saya, tidak perlu request bagi mendapatkan new password untuk profil saya.

Apa yang kamu cari dan inginkan saya tidak tahu, nasib lah email dari facebook nie tidak maklumkan siapa yang membuat request untuk dapatkan new password berkenaan. If boleh dapat tahu, bagus juga kan ..^_^

ohh ya, Adakah kamu juga mencuba untuk dapatkan password email saya supaya dapat menyelesaikan password pada facebook saya? @_@ harap kamu tidak akan melakukannya lagi, tetapi jika kamu masih ingin mencuba, saya tidak tahu. Hanya Allah s.w.t yang tahu.

Menceroboh Hak Orang Lain (300 Hadis Bimbingan, ke arah mencari redha Allah)

Daripada Abu Hurairah r.a, Nabi s.a.w. bersabda :

"Setiap Muslim ke atas Muslim yang lain adalah diharamkan darahnya, hartanya, dan kehormatannya ." (Riwayat Muslim)

semoga kamu tidak akan mengulanginya lagi ya, if ada apa-apa yang kamu perlukan dari akaun saya itu, just maklumkan pada saya sahaja..

wallahua'lam..

- ^____^ senyum itu sedekah -

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries