Menu

'Diri Saya ^_^'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'5 Craziest Hotels in the World'


Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah sudah 11 hari berpuasa(^_^)
agak lama tidak menulis...dan berkongsi ilmu dengan sahabat...
kali ini..kita akan berjalan untuk memilih tempat untuk berehat....
agak2 antara hotel yang ada ini.. mana satu yang sahabat rasa nak menginap yer....(^^,)

nie sape yang suke nail flight...hehe

yg nie untk sape suke tmpt tggi kot

untuk yang suke dengan air boleh dtg sini..hihi

untuk yang suka dalam gua....

berminat dengan haiwan..kat sini yer..



agak2 yang mana satu korang suka yer?(^_^)

5 'ulasan':

saya_arief said...

tempat2 lam gambar 2 btol2 ade kew..?

princess said...

to saya_arief:

insya-allah memng ada..(^_^)
saya dapt gmbr dr kawan saya...
hehe

e p i x ____ said...

wujud ke tmpt2 tu?

Ya Habibi said...

kalau saya?
nak menginap kat hotel mana?

taknak, takde fulus. hoho.
baju raya pun tak mampu beli, apatah lagi nak menginap kat hotel macam nie.

haha.
wekk! =P

princess said...

to epix:

insya-allah wujud agaknya...hehe
cuba cari guna pakcik google..
mesti jmp kot...(^^,)



to ya habibi:

budak bucuk..
kamu x mnjawab soalan...
lalalla..

mesh kita p sama2...
jmp dalam mimpi ye dak bucuk...
hikhik

'Sahabat'

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries