'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Mencari Cinta Sempurna'

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang


alhamdulillah..satu lagi aktiviti iluvislam yang menarik..jangan lepaskan peluang^_^

iLuvislam.com dengan kerjasama Kumpulan Karangkraf Sdn. Bhd.(KKSB) akan mengadakan sebuah program berkala yang dinamakan Fun & Exciting Weekend With iLuvislam Team (FEWWIT).

Sempena cuti persekolahan, cuti semester IPTA dan pelancaran rasmi akhbar majalah mingguan iLuvislam terbitan KKSB, kami akan mengadakan sebuah forum menarik bertajuk "Mencari Cinta Sempurna".

FEWWIT kali ini turut melibatkan Institut Penilaian Negara (INSPEN) sebagai rakan kerjasama.


Forum ini bakal menampilkan 3 orang panelis yang hebat lagi berpengalaman dan seorang moderator forum yang berdedikasi. Mereka adalah :

Panelis:

1. Datin Zaleha Omar

* 30 tahun berpengalaman dalam bidang latihan(training), Pembangunan Sumber Manusia dan Pembangunan Organisasi Korporat.
* Perunding imej di 3 sekolah perunding imej antarabangsa termasuk Robert Pante' Productivity (Amerika Syarikat) dan Asia Pacific Productivity Organisation (Tokyo, Jepun).
* Pernah menjadi Ketua Unit Pengurusan dan Keusahawanan RISDA dan memegang beberapa jawatan atasan di Perbadanan Negeri Johor
* Menyertai pelbagai seminar yang dikendalikan oleh personaliti-personaliti terkenal dunia dalam bidang pengurusan seperti Zig Ziglar, Anthony Robbins, Bob Proctor, Tom Hopkins, John Kalench dan sebagainya
* Menjadi perunding(konsultan) di beberapa subsidari seperti Pembangunan Industri, Johor Land Berhad, KPJ Sdn. Bhd., Suhaimi Salleh Associates. Sdn. Bhd. dan lain-lain.
* Telah melatih ribuan orang dalam pelbagai bidang seperti Pengurusan Strategik, Pengurusan Am, Kepimpinan, Komunikasi, Pengurusan Stres dan Kesihatan, Imej Saya dan Imej Organisasi, Pengurusan Fesyen, Perhubungan Pemasaran, Imej dan Personaliti, motivasi dan sebagainya.

* Ketua Biro Perhubungan Awam & Publisiti, Persatuan Wanita Bumiputera Dalam Perniagaan & Profesyen Malaysia
* Lulusan Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Perniagaan dari University of Ohio, Amerika Syarikat


2. Fadzli Yusuf

* Principal Trainer di Global Genius Consultant Sdn Bhd (Untuk latihan korporat & profesional), dan RK Training & Management (Untuk Latihan Pelajar, Belia dan Remaja).
* Certified NLP Profesional Trainer National Federation of NLP (NFNLP) yang berpusat di Florida, Amerika Syarikat.
* NLP Coach dan NLP Master Practitioner (NFNLP, Florida)
* Certified Profesional Trainer oleh Perbadanan Sumber Manusia Berhad (PSMB/HRDF) di bawah Kementerian Sumber Manusia Malaysia.
* Mempunyai pengalaman sebagai peguambela dan peguamcara di Mahkamah Tinggi Malaya dan pensyarah IPTA.
* Setiausaha Agung Pertubuhan Perunding Latihan dan Motivasi Muslim Malaysia / Trainer & Motivator Islam Nasional (TAMRIN) yang pertama (2009-2011).
* Penulis lebih 10 buah buku termasuk buku bestseller 55 Petua Orang Berjaya.
* Kini, lebih 100,000 naskhah bukunya telah terjual di pasaran.
* Buku Kuasa Hijrah, Kuasa Untuk Berubah terpilih sebagai Buku Pilihan Pembaca Popular Berita Harian 2008 (Kategori Non-fiksyen).
* Buku Mengurus Kerja dan Waktu, menjadi rujukan rasmi dalam silibus ujian Penilaian Tahap Kecekapan (PTK).
* Ijazah Sarjana muda dari Universiti Islam Antarabangsa dan kemudiannya menyambung di peringkat sarjana (master) di universiti yang sama. Sekarang, beliau dalam proses menyambung pengajiannya ke peringkat PhD.


3. Ustaz Syed Abdul Kadir Aljoofre

* Ketua Moderator Agama iLuvislam.com.
* Kini merupakan Setiausaha Sekretariat Himpunan Ulama' Rantau Asia (SHURA).
* Berpengalaman selama lebih kurang 5 tahun sebagai 'murabbi' bagi pelajar-pelajar Malaysia di Mesir, United Kingdom dan Ireland.
* Bekas pimpinan Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir (PMRAM).
* Lulusan Masters Perbandingan Mazhab dari Open Universty Mesir dan Ijazah Sarjana Muda Syariah, Universiti Al-Azhar, Mesir.


Moderator Forum :

Nuur Zaffan Khalid

* Editor iLuvislam.com
* Aktif sebagai fasilitator dalam program-program kemasyarakatan di United Kingdom
* Menjadi motivator dalam program-program motivasi di sekolah-sekolah Malaysia
* Lulusan Ijazah Sarjana Muda Seni Bina, University of Nottingham, United Kingdom


Penampilan Istimewa

Di akhir forum akan diadakan persembahan nasyid oleh penasyid solo yang terkenal, saudara Muadz.

Info Lanjut Berkenaan Forum

* Tarikh : 19 Disember 2009
* Masa : 10 pagi - 1 petang
* Tempat : INSPEN, Bangi
* Yuran : RM 10 (peserta akan mendapat cenderamata istimewa FEWWIT, makanan, majalah, akhbar dan pengangkutan 'shuttle bus' dari stesyen komuter Serdang ke INSPEn dan dari INSPEN ke stesyen komuter Serdang)


Mengapa Perlu Membayar Yuran RM 10?

Bagi pengetahuan semua, RM 10 itu akan digunakan sepenuhnya untuk menampung kos program. Andai ada lebihan, pihak iLuvislam.com akan simpan wang tersebut untuk dimanfaatkan bagi program-program akan datang.


Daftar Sekarang! Tempat Terhad!

Tempat yang 'available' untuk program ini amat-amat terhad. Siapa cepat dia dapat. Jadi, apa tunggu lagi. Daftarlah sekarang!

Pendaftaran hendaklah dilakukan secara online dengan mengisi borang yang disediakan setelah anda membuat pembayaran.

Pembayaran hendaklah dibuat kepada akaun Maybank :

Nama : Muhammad Ruzaini Ibrahim
Nombor Akaun Al-Wadi'ah : 162 384 809 453
E-mail : admin[at]iluvislam[dot]com

Pembayaran boleh dilakukan samada melalui maybank2u.com, mesin deposit Maybank atau kaunter cawangan Maybank berhampiran. Anda dikehendaki menyimpan bukti pembayaran dan mengingati tarikh serta masa pembayaran dibuat.

Setelah pembayaran dibuat, anda dikehendaki mengisi borang pendaftaran di bawah:

Klik sini untuk borang pendaftaran Fewwit : Mencari Cinta Sempurna

Program Optional - Majlis Bual Santai

Selepas berlangsungnya forum di atas, akan diadakan sebuah program santai yang diberi nama Majlis Bual Santai, bermula 2.15 petang sehingga 3.45 petang.

Majlis santai ini bertujuan merapatkan silaturrahim di kalangan hadirin yang hadir dan krew-krew iLuvislam.com serta warga kerja akhbar majalah mingguan iLuvislam. Selain itu, akan diadakan perkongsian idea bersama hadirin yang hadir.

Namun program ini hanya sesuai untuk mereka yang berkenderaan sendiri kerana 'shuttle bus' dari INSPEN ke stesyen komuter Serdang akan beroperasi setelah tamatnya forum.


wallahua'lam....

2 sahabat:

Ahmad Zulfadhli Zulkefli said...

bagus program nie.. saudari pergi x? boleh kite berjumpe di sane.. =)

nurecch said...

to putra al-maliki:

insya-allah jika tiada apa menghalang mungkin pergi..

wallahua'lam..

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries