Menu

'Diri Saya ^_^'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Pratikal + Kerja'

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

alhamdulillah sudah hampir 3 bulan diri ini menjalani pratikal...pelbagai pengalaman dan ilmu dapat di pelajari...tinggal beberapa bulan untuk mengakhirinya..

pratikal..dah macam org bekerja..masuk pejabat 8.30 pagi..balik 5.30 ptg... if ada kejer luar..kena kuar awal..6.40 pagi dah kena gerak..

yang paling awal skali kul 4.30 pagi..sbb nak bertolak dari melaka ke selangor... nak smpai awal pagi di sana...

satu pengalaman.. yg mgkn dapat dilalui lagi or mgkn tidak... kdg2 rasa mcm letih je kejer nie... duk rumah lagi best kan(^_^)

bile dah nak hbz ptikal nie... nak kena buat report lak... tak buat nant..sure tak lulus... jadi kena buat juga.... chaiyok!chaiyok! pada diri sndri... usaha kena lebih skit if nak berjaya kan..

p/s: kawan2 kelas saya..kamu semua dah buat repot ??


wallahua'lam....

2 'ulasan':

.::wardatulsyauqah::. said...

Assalamualaikum kak ila..
Oh akk dah praktikal...
Chayok2 kak...
Semoga berjaya dan mendpt ape yg dicitakan...

Ana perasan entri2 akk keblkgn ni ttg cinta..haa dah dekat ek?hihi..
juz joking...^_^...

Tp kalau btul..jgn lupe jemput ye kak...
Apa pun yg dibuat lillahita'ala..
InsyaAllah ada ganjaran menanti...
OKey kak selamat menempuh alam seterusnya...^^,

princess said...

to wardatulsyauqah:

wkumsalam dik...
erm..tgh ptikal..
letihnye rasa..huhu...
isnya-allah rasa nak cepat hbz...

dah dekat??hehe^_^
x th nak cakap..
nak kena hbz stdy dlu...

akak berserah pada takdir Allah..
takut nak letak harapan tggi sgt..
huhu

'Sahabat'

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries