'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Dinner di Pacific Ballroom PWTC ^_^'

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang



Alhamdulillah..malam semalam telah berlangsung jamuan makan malam di Pacific PWTC.
Jamuan nie bukan saya nye ^_^.. tetapi jamuan untuk staf opis ayah saya.. jadi semua pekerja akan datang membawa family masing - masing..

bowling di Ampang Bowling Flamingo



sebelum jamuan pada malam 1 januari 2010.. paginya telah diadakan perlawanan bowling di hotel Flamingo, Ampang. Kumpulan saya telah mendapat tempat ketiga.. Tujuan perlawanan bowling untuk mengeratkan ukhwah antara semua ahli keluarga family setiap staf...



Jamuan di PWTC bermula jam 830 malam.. setelah semua tetamu tiba.. sambil makan ada selingan lagu2 yang dinyanyikan oleh staf dan ahli keluarga yang berminat.. kali ini.. mereka menjemput pelajar dari ASWARA dan Ramlah Ram sebagai penyayi jemputan.. sebanyak 6 buah lagu yang dinyanyikan oleh Ramlah Ram termasuk lagu dia yang amat popular .. Tahun lepas, yang datang Bienda.. tahun depan tak tahu sape lak.. hehe...

nie penyayi jemputan ( Ramlah Ram )

antara yang saya makan..hihi^_^

saje suke amik^_^



Jamuan berakhir hampir jam 1200 malam.. alhamdulillah segalanya selesai dengan baik dan selamat sampai ke rumah... ^_^

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries