Menu

'Diri Saya ^_^'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Bila dah Bosan Buat Kerja^__^'

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

ingin berkongsi sedikit kerja yang boleh dibuat jika bosan..hihi.. email dari seorang teman..


Nice tp kotor eh main lalat hahahaha

"Jika Anda tidak memulai hari ini dengan senyuman, belum terlambat untuk mencubanya pada hari esok."


haiwan kesayangn...
Mai nak tunjuk cara nak hilangkan cemuih keja...sengai2 badan...fed up tengok komputa....

1. Mola2...caghi lalat, tibai bagi mampoih, tapi jangan sampai terpenyet...

2. Ambik ketaih, susun lalat2 yang mampoih tadi ikut kesukaan...

3. Lukih apa patut menggunakan imaginasi/kepala otak bergeliga tu...

4. Hasilnya.....tadaaaaa..... mcm kat bawah ni... kalau nak meriah lagi...boh lam frame....

5. Bleh gak guna menatang lain...contohnya lipaih, lipan, katok, belalang, kutu, riang2... nak besaq lagi..bleh guna kera, labi-labi, kambin biri2 ka....

taaaadaaaaa ni hasilnya nanti..^______________^



turn masuk toilet...haha


memanaskan badan...


lumba lari... dan pemenangnya....


suka suki...

p/s: sekadar suke2.. sape rasa nak cube.. silalah yer... hihi

3 'ulasan':

wawa yusof said...

haha! princess, i like.. ;D

wawa yusof said...

princess..nk copy gamba flies ni boleh tak? menarik..hehe..;)

princess said...

wawa :

boleh jer copy..^___^
memng comey n kelakar pun bnda nie..=D

'Sahabat'

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries