Menu

'Diri Saya ^_^'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Kenangan Tercipta ^_^'

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

setiap pertemuan, akan ada kenangan dan setiap pertemuan pasti ada perpisahan, jika tidak mahu berpisah, jangan bertemu.. hehe.. teettt..^_^

walaupun kisah ini sudah berlalu beberapa hari yang lepas + minggu mungkin, saya ingin kongsikan juga, agak lama tidak berkongsi cerita bersama teman-teman..=)

keinginan untuk merasai angin pantai, akhirnya tercapai apabila ada tugas yang perlu dilaksanakan di kawasan berdekatan pantai...alhamdulillah... saya sangat menikmatinya walau seketika... ^__^


pelbagai perkara berlaku pada hari itu.. =) perjalanan yang lebih banyak di atas jalan raya antara saya + cuya.. thankz cuya teman saya untuk Majlis Lunch itu, if pergi sorang memang tak tahu lah macam mane jadinya.. =D.. dan untuk yang lain juga...

nie saje edit picx korang..^_^

Buat, teman yang sudah ke 'teratak' saya tu.. sudi2 lah datang lagi nanti yer.. ^__^ .. maaf jika ada kekurangan semasa di 'teratak' saya tu..=)


p/s : otak jem nak mengarang sbb telah + dengan asgment.. hehe =D

0 'ulasan':

'Sahabat'

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries