'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

♥ Ku Mohon PadaMu ♥

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

ketika air mata ini jatuh..
kerana cintaMu begitu kuat
merangkul diriku..
bibir ini tidak henti melafazkan tasbih dan zikir..
atas ke tidak berdayaan rasa yang Kau ciptakan di hatiku..

Kau hembuskan rasa itu tanpa ku mahu..
Kau bolak balikkan hatiku..
Kau biarkan rasa itu mengalir di dalam tubuhku..
Ya Rabb, jika rasa itu belum pantas ada untukku..
hilangkan dari hati dan fikiranku..

tanamkan selalu cintaMu di hatiku..
jaga lisan dan fikiranku dari hal-hal yang tidak bermanfaat..
terangi aku dengan cahayaMu..
agar aku ringan dalam melalui hari-hari ku..
menyambutnya dengan penuh senyum..
dan tidak dengan muramnya hatiku..

dakap aku Ya Rabb,..
biarkan aku tersungkur menangis..
di atas sajadah di dalam sujudku..
belai aku dengan sentuhanMu..
ku mohon padaMu..
jangan Kau ubah rasa yang ada..
menjadi kebencian di dalam hatiku..

Ya Rabb,
jauhkan rasa itu..
tutup telingaku..
tutup mataku..
sejenak ku ingin tertidur dalam dakapanMu..
merasakan indahnya bercinta denganMu..
di antara senandung kalam illahiMu..
ku rasakan betapa kuat cintaMu yang menjalar..
di setiap detik jantungku..

wallahua'lam...

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries