'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

♥ B2B - Lace untuk Baju Nikah ♥

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Walaupun saya Tidak tahu bila ia akan Digunakan ^_^ saya telah membeli Lace di MayaSilk untuk letak Hiasan kat Baju Nikah.. oleh disebabkan melihat Keterujaan kawan Rapat yang Bakal berkahwin akhir Bulan ini, saya pun terasa nak Buat juga persiapan Kahwin nanti sendiri... Tak Salah Prepare awal kan =) (sekalipun tarikh saya nikah pun tak tahu... heee , belum masanya lagi..)

Me : Mak, akak beli kain Lace nie nak jahit kat baju + veil nanti save buat sendiri.. =p
Mak : Nak jahit letak kat mana tu?
Me : haa.. nak buat macam ini, dan ini jahit kat sini nanti.. (menggunakan baju yang ada, walaupun tiada kena mengena hanya sebagai contoh dan menunjukkan kepada my mom)
Mak : haa yerlah, mak nak tengok nanti Berjaya Jahit tak... 
Me : (>_<) hehe... cheq akan Berusaha.. dalam Kepala dah bayang nak buat macam mane.. 

>gara-gara menemani my Frenz yang Bakal Walimah akhir Bulan ini membeli barang siang tadi, saya turut Terjebak membeli walaupun tak Tahu nak Guna bile, yang Penting Siap dan Simpan jerlah a.k.a Save sikit buat Sendiri ^_^ <

 Kain Lace yang dibeli Tadi.. Bile agaknya saya akan Mula Menjahit nie... (>_<)

Untuk Menjimatkan Perbelanjaan semasa Perkahwinan adalah lebih baik buat sendiri walaupun Perlu mengambil masa yang agak Banyak..heee.. asalkan Puas Hati... ^__^  saya akan Berusaha mana yang Termampu.... nanti jika dah ada bajunya dan mula menjahit saya akan kongsi berapa budget yang keluar yer.. =)

2 sahabat:

aindzaya said...

Insyallah..seru nikah makin datang dekat tu :)

Orked said...

Salam.. Sya B2B jugak. Dec 2013 =)

sya br foLLow sini. kLw free,visit/foLLow Sya jugak ek~
sya-orked.blogspot.com

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries