'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

~My SweetHeartz ^_^~

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

    Selamat Hari Dilahirkan Sayang.. ^__^ 17 August 2013, seorang puteri selamat dilahirkan secara Normal dan sihat dengan berat 3.05kg..Alhamdulillah..dipermudahkan oleh Allah s.w.t ..  Hari ini sudah cukup 10 hari baby comel ini membesar.

   Tahniah! buat my Sis dan Abg Ipar.. oh yer.. bukan anak saya tau.. hehe.. anak my Sis.. dan anak buah pertama dalam Family.. itu yang sangat2 Teruja... 'Ajda Syadiah' nama diberi secomel dirinya.. >_<.. 
Hari pertama, selepas keluar dari bilik Bersalin. Sedang diAzankan oleh abgIpar

   Selama 10 hari turut menjaga 'Ajda' dirumah kerana mySis berpantang di kampung..  Adalah satu pengalaman yang Best! dan boleh jadikan panduan untuk 'anak sendiri' nanti inshaAllah.. Baru saya dapat merasai 'keterujaan' bagaimana perasaan seorang wanita apabila mempunyai 'baby'. ^_^ serius.. Sangat2 seronok dan macam2 perasaan.. 

menunggu keputusan ujianDarah, sebelum boleh keluar Wad ^_^

    Terima Kasih buat 'emak' dan 'ayah' Tersayang sebab menjaga saya dari kecil sehingga dewasa ini.. dan still menjaga saya lagi sekarang ( duduk dengan mak dan ayah selagi belum bernikah.. =D.. best..best..) dan buat 'Ajda Syadiah' semoga menjadi anak yang Solehah.. Penyejuk hati 'umi' dan 'abah'.. Semoga cepat membesar yer.. Aunti nak bagi pakai macam2 baju comel2 nie.. heee


malam pertama di Rumah Atok dan Opah.. welcome Home sayang =)

p/s: mata bulat-bulat. >_< okeh terasa nak ada anak sendiri.. =p

1 sahabat:

NuR said...

Mabrouk!
Subhanallah, comelnya Ajda Syadiah. Anak yang solehah, penyejuk mata ummi abah, Allahumma Ameen, insyaAllah.

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries