'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

~ Semakin Kaku? ~

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah diberi nyawa olehNya untuk terus bernafas di bumiNya.. semakin meningkat usia , semakin kurang menulis? okey, saya bukan lah seorang Blogger 'Tegar'. Awal pembabitan dalam dunia Blog sekadar untuk meluahkan rasa dan menyimpan ilmu-ilmu yang saya suka.. =) rupanya hampir 5 tahun dalam dunia Blogger ini.

    Lepas ini, nak menulis kembali.. inshaAllah, Blog umpama diari.. bile kita meluahkannya dia sudi dan setia mendengar, merelakan diri diconteng..hehe... lepas ini awak akan jadi peneman saya kembali.. saya akan bercerita dengan awak yer.. Mr.Cinta Blog.. ahakz.. =p

nak makan kek.. >_< , entry tiada kaitan dengan gambar.. huuu

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries