'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

~ Dip n Dip - a Taste Will Make u =) ~

                      Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

    Alhamdulillah , masih diberi peluang bernafas di bumi Allah S.W.T.  Agak sibuk dengan urusan kerja + klien. Tetapi akhir-akhir ni terasa rajin untuk buat review tempat2 makan yang pernah pergi. Tak kisah lah kalau dah lama pun kan.. Hehe.. (Ingat nak Diet >_< berjayakah kalau gini huu)

    Dip n Dip, semua makanan kat sini hampir kesemuanya asas adalah Chocolatez... Kalau tengok kat menu memang nak rasa semua. Tapi bagi saya kalau dan datang 2 orang. Cukuplah order 2 jenis sahaja menu dia. Saya yang hantu Chocolatez ini pun ada rasa sedikit muak bile makan terlalu banyak Chocolatez cair with Walfe or pizza or cake (macam2 ada lagi) Tapi, kalau tekak tu rasa memang boleh telan boleh order lebih.. Hehe...

    Dip n Dip kat Malaysia nie ada 3 tempat jer yang saya tahu, Curve Damansara, Bangsar dan yang baru buka kat IOI City Mall Putrajaya yang baru saya singgah tadi dengan ofismatez lepas habis kerja. Apa yang ada dalam IOI nie macam shopping compleks lain, masih ada kedai yang belum buka.. Tarikan yang ada kat IOI nie mungkin iceSkarting , District21 dan banyak kedai2 makan yang tak ada dekat Alamanda.

    Harga Dip n Dip nie agak mahal kalau bayar seorang Haha.. Jadi sy makan share dengan kawan. Sebab nak merasa kan, lepas nie mungkin cukup 365 hari baru boleh datang cube menu yang lain.. Huhu.. Makan tiap2 bulan nanti muak n pengsan nanti dengan Chocolatez.. Nie saya share antara gambar2 menu yang ada.. Oh yea gambar ehsan dari MrGoogle sebab tak semua menu sya order..

    Buat yang nak cube pertama kali, boleh ^_^, makan hari2 tak perlu kot. Tempat memang cantik.. Hee.. 

                           

         
       
                             

           

                         

                         

   Dan ini menu yang saya order with ofismatez.. 2 jenis je itu pun nasib minum dengan air mineralWater  jadi kurang muak.. Hee.. 

                          
     Jadi kepada sahabat yang sume akan Chocolatez boleh pergi mencuba, tapi jangan order banyak2 jika pertama kali kat sini.. Takut tak habis, Membazir nanti.. Wallahua'llam..

1 sahabat:

Anonymous said...

nampak sedaplah! lawa corak coklat dia :D saya suka coklat tpi tkleh makan sgt sbb nnti gigi rasa geli2 :(

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries