Menu

'Diri Saya ^_^'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

~ Selamat Hari Lahir Ayah ^_^ ~

                   Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah, Walaupun dah hampir 2 minggu berlalu. Nak juga tulis kat sini... Diri ini baru rajin nak menulis, hehe.. Bulan Januari sedikit sibuk.. >_<. 

27Januari lalu, alhamdulillah genap umur ayah tersayang 57tahun. Setiap tahun saya akan beli kek untuk ayah dan mak, semenjak duduk dengan mereka lepas habis belajar sampai sekarang.. walaupun mereka kata tak perlu, tapi itu jer yang saya boleh beli sbb boleh makan skali.. Hee =D. oleh disebabkan saya sahaja yang ada di rumah bersama mereka. Adik beradik lain semua berada di luar kawasan. Duduk kat asrama belajar dan kerja.. Hehe.. Jadi kek sy beli kecik jer, untuk 3 orang. Itupun x habis.. ^_^

Apapun Semoga ayah sentiasa dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik olehNya, sentiasa dibawah Rahmat dan Redha dariNya. InshaAllah. Ameen. Love u 4ever. 

                      

0 'ulasan':

'Sahabat'

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries