'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

~ Seoul Garden - The Table Barbeque People ~

                       Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Review ^_^

Seoul Garden ! Nama macam kat Korea Hehe.. Ini kisah dah tahun lepassss huuu, baru sempat nak tulis.. Macam sibuk sangat diri ini.. >_<. Erti kata lain, kerajinan nak bercerita tu idea tak datang.. Ini tengah ada idea nak menConteng jadi Jomm menulis, untuk kenangan...

Alhamdulillah, first Time makan kat sini, saya bukan penggemar makanan Seafood, bukan tak boleh makan, tapi kalau tengok Nafsu makan tu kurang.. Tak teruja sangat dengan Seafood, Hehe.. Tapi boleh jer makan, kecuali spesis adik beradik dengan kerang, kepah, siput dan seangkatannya itu memang tak dapat nak masuk tekak ini lagi.. Sobs2.. Ruginya tak merasa Nikmat sementara ini bak kata sesetengah orang buat diri ini.. 

SeoulGarden dekat FestivalCity, Danau Kota. Kedai yang saya pergi, dalam Malaysia nie kedai dia selain kat K.L / Selangor ada juga di negeri lain, sahabat2 boleh tengok kat laman web diorang.. Rajin2 guna pakcek Gugel yer.. Hehe.. 

SeoulGarden sesuai buat penggemar seafood, yang nak mencuba kelainan rasa kuah/sup pelbagai kedai2 yang ada kat Malaysia nie, sebab seafood tu sama jer rasa kan.. Hehe.. harga dia ? Ermm , saya lupa nak tengok kat menu pintu masuk.. Sebab masa ini dating teman saya yang belanja.. Wuwu.. Tapi kalu tengok kat laman web dia, harga lebih kurang restoren2 yang dah ada 'nama' =) jadi kalu nak datang, boleh datang time ada promosi ker.. Hehe.. Tapi kalu sekali sekala oleh jer.. 

Memang boleh kata semua jenis seafood ada, selain seafood, ada juga disediakan ayam , daging dan sayur-sayuran serta Dessert yang menarik.. Kat sini boleh di Grill or masak/kukus/reneh (apa yer panggil?) dalam sup or tomyam.. Apa yang saya makan? Dah tentu ambil isi ayam dan daging dan mee.. Yaa.. pelbagai jenis mee ada disni boleh diambil.. Dan juga Dessert seperti ice cream. 

Siapa yg dtg kat sni klu dah bayar tu makan la puas2 nnti sedikit rugi, hari tu sy makan x bnyk, tangki perut x besar.. Tak lah menyesal pun, tp alhamdulillah dapat cube makan skali pun dah okey.. ^_^. Meh, nak share beberapa gambar dalam kedai dia. Oh yer, gambar ehsan dari pakcekGugel, sbb masa tu saya malu nak p snap gambar depan teman yang makan skali. Nanti nampak sangat tak pernah pergi.. >_<.

        
                                            Pintu masuk SeoulGarden FestivalCity

         

                        

        

        

        

        

Nie antara gambar2 makanan yang ada. Saya hanya makan mungkin 5% dari jenis2 yang ada kot.. Huu.. Apa pun alhamdulillah.. =) so, kepada penggemar seafood boleh pergi mencuba sekali kat sini. Daging bakar dia Besttt .... Wallahua'llam.. 




    



0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries