'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

♥ Buat Duit Dengan Mobile Spa ♥

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang





"Apa nak buat lepas SPM?"

"Lepas SPM nak kena cari kerja!"

"Bercuti dulu lepas SPM lah"


haaa.. ini antara dialog yang selalu berada di fikiran adik-adik yang baru habis SPM kan.. Walaupun begitu, fasa selepas habis SPM adalah sesuatu yang agak penting juga kan. Maksud saya selepas habis SPM betul-betul sebelum result keluar dan sambung belajar. =)


Jadi selalu lepas SPM berapa lama tempoh baru dapat sambung belajar? Anggaran tempoh sebelum dapat sambung belajar antara 6 ke 9 bulan kalau tak silap saya.. Lama kan tempoh nak tunggu dapat tawaran sambung belajar nie. Jadi buat adik2 lepasan SPM yang masih tercari-cari apa nak buat lepas SPM, antara kerja yang boleh dilakukan ialah Mobile Spa / Home Mobile Spa.

Sis cadangkan adik2 boleh join "Bisness mudah SPA Shaklee".  Kenapa kita panggil SPA Shaklee? Sebab antara produk yang kita gunakan dalam SPA ini ialah produk kecantikan kulit YOUTH SHAKLEE SKINCARE dengan 8 tahun research.. Semua produk yang kita gunakan dalam Mobile Spa ialah produk Shaklee.





"Betul ke Mobile Spa ni Bisness Mudah?"

"Boleh buat DUIT dengan Mobile Spa?"

InshaAllah, Mobile Spa ini memang sesuatu Bisness Mudah sebab ianya ada satu bisness yang mempunyai waktu kerja fleksibel. Kita boleh tentukan masa sendiri bila kita nak buat Mobile Spa ini. Tak perlu nak ada kedai sebab kita akan ke rumah customer yang berminat untuk menggunakan khidmat kita =) senangkan. Selain itu kita Tak perlu modal banyak untuk buka kedai.  Jadi tak pening kepala nak cari pekerja beli perlatan kedai spa yang banyak, hanya setup dari rumah.

Dengan Mobile Spa ini memang telah terbukti ianya boleh buat DUIT, Ya memang rezeki itu dariNya. Tapi dalam Mobile Spa Shaklee ini ramai ahli TWB yang telah membuktikan ia dapat membuat DUIT . Rezeki tak terduga dariNya tapi kena usaha ya ! Antara shli TWB yang telah membuktikan dengan Mobile Spa mereka berjaya memperolehi rezeki. Direct Cash dekat tangan orang kata =)







So, buat adik2 atau para wanita yang berminat nak join kursus Mobile Spa Shaklee ini boleh hubungi sis yea, inshaAllah memang akan rasa puas bila kita berjaya. Hubungi sis pada yang berminat yea 0173125259


0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries