'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

♥ Modal Minima Buka Spa ♥

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

" Bisnes Spa Tanpa Kedai ini, apa yea? "

" Mobile Spa ini Mahal ke modal dia? "

" Bagus ke Bisnes Mobile Spa ni "



Mungkin ini yang bermain di fikiran kan? Selalu nya kalau nak buat bisnes ni modal dia mesti banyak. Yelah nak pergi belajar lagi, beli barang untuk spa, bil api air dan pelabagai lagi.. =) Tapi! itu bagi yang ingin membuat bisnes SPA yang ada kedai. Apa yang saya nak share di sini ialah satu bisnes Mobile Spa yang sangat mudah dan hanya menggunakan modal sangat minima untuk memulakannya.



Hanya dengan modal RM1999 selepas training anda dah boleh memulakan Bisnes Spa Tanpa Kedai atau panggilan dia Mobile Spa ^_^. Kalau kat tempat lain susah untuk anda dapat harga semurah ini. Saya sendiri dah servey sebelum ini, akhirnya jatuh cinta terus dengan TWB Project Mobile Spa disebabkan modal yang minima. Lepas Training saya dah boleh terus mulakan bisnes. 


Jadi yang berminat untuk mencari sideIncome or minat untuk ada Spa sendiri boleh hubungi saya ye kerana agent diperlukan sekarang =) Boleh hubungi saya di 0173125259 (Nurecch)

Jangan Lepaskan Peluang Ini!!! 


0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries