'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'MARS (Dakwah Viral) : Kahwin Dalam Islam'

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah, dengan kekuatan yang diberikan oleh ALLAH W.S.T. kini MARS (Majalah Remaja Sempoi) #2 telah berjaya dilancarkan secara rasmi khas untuk tatapan anda semua. Edisi kali ini adalah satu ’sambungan’ dari edisi sebelumnya iaitu – Kahwin Dalam Islam.

Dewasa ini, kita dapat lihat terlalu ramai muda-mudi yang melangsungkan perkahwinan tanpa betul-betul memahami tuntutan perkahwinan yang sebenarnya dalam Islam. Tak kurang juga yang melakukan perkara yang tak sepatutnya ada di dalam majlis walimatul urus dan salah faham tentang konsep tunang, akad nikah dan sebagainya.

Jadi jangan tunggu lagi, download MARS #2 untuk memahami lebih mendalam mengenai isu perkahwinan ini!

Link muat turun --> http://mars.iluvislam.com/


P/S : Jika anda merupakan subscriber MARS sebelum ini, anda akan menerima emel (yang mengandungi download link) secara automatik dari pihak kami. Tetapi jika anda belum subscribe, anda boleh melakukannya dengan klik link di bawah ini dan masukkan nama dan emel anda. Tiada sebarang bayaran dikenakan untuk anda memiliki majalah comel dan berwarna warni ini :)

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries