'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Peperiksaan Telah Tiba'

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Selamat Menghadapi Peperiksaan.. Semoga Berjaya Dengan Cemerlang ...(◕‿◕✿)
buat teman - teman... esok hari pertama exam.. kepada yang ada paper esok.. best of luck!..

setelah satu semester belajar.. esok adalah penentu untuk sem kali ini.. insya-Allah saya akan cuba melakukan yang terbaik... semester kali ini hanya 4 paper final yang akan saya ambil.. walaupun hanya 4 paper.. tapi jam kredit untuk sume paper.. agak mencabar.. huhu...

paper first adalah pada hari isnin.. kemudian selasa, khamis dan last paper adalah hari isnin...^_^ (balik umah)

untuk my classmate.. smoga kalian berjaya... dan dapat tmbh pointer balik semester nie... jom sama2 kita berusaha... insya-Allah....

saya ingin memohon maaf.. kepada semua teman-teman.. jika ada kesilapan yang tidak saya sedari yang menyinggung hati teman-teman... doakan saya pada exam kali ini.. serta dapat menghadapinya dengan baik dan tenang... insya-Allah...

wallahua'lam...


'Orang yang cemerlang melihat setiap halangan sebagai peluang untuk mengasah potensi, manakala orang tidak cemerlang menganggap setiap halangan sebagai alasan yang menyebabkan kemundurannya'
Jadilah anda seorang yang berfikiran cemerlang ...


1 sahabat:

ummu said...

salam sis
"Selamat Menghadapi Peperiksaan.. Semoga Berjaya Dengan Cemerlang ."
amin.
bittaufik wan najah..

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries