Menu

'Diri Saya ^_^'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Cutez Obento'

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

teettt...^____^

nak kongsi lagi gambar obento yang kiut miut nie(betul ke nama dia obento)... makanan yang popular di negara jepun selalunya.. kat malaysia nie..tak ada kot orang buat bekal untuk anak2 macam nie kan... just suke tengok ke'comelan' makanan ini yang disusun dan dihias...

















daaa.....comey kan...nampk kiut jer... ^___^

1 'ulasan':

Anonymous said...

wahh..cute2..syg nk mkn ni..

'Sahabat'

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries