'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Study 4 last exam 2010 ..insya-Allah..'

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

'Kemudian apabila kamu telah membulatkan tekad, maka bertawakkallah kepada Allah. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang bertawakkal kepadaNya.' -Ali-Imran : 159-


Final exam 4 last semester...^_^...

'Di mana ada Kemahuan, Di situ ada Jalan, Di mana ada Usaha, Di situ ada Kecemerlangan'

insya-Allah...saya mesti berusaha untuk exam kali ini.. walaupun dalam hati hanya Allah yang tahu..sungguh saya rasa sedikit risau untuk pepriksaan kali ini, mungkin ini kerana saya berada pada sem akhir di sini.. pelbagai perasaan ada dalam hati ini...



selama 6 hari saya akan menjawab exam :

1 nov
2 nov
3 nov
4 nov
8 nov
11 nov

tinggal 3 hari lagi sebelum paper pertama nanti... perkara yang paling takut, 'blank' masa nak jawab nanti...Ya Allah..mohon dijauhkan dan dipermudahkan segalanya....insya-Allah saya boleh!!

'Tidak ada kejayaan tanpa perlu bersusah-susah'

sekarang sibuk dengan stdy sblm exam bermula... saya kena terus kuat..semangat!! pengalaman lalu mengajar segalanya...

'Kejayaan itu hasil dari kemahuan yang tinggi dan usaha yang gigih'

insya-Allah... saya boleh lakukan.... doakan saya ya....wallahua'lam...

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries