'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Maafkan Diri Ini..'

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Hidup ini pasti akan diuji, ujian dari Allah untuk melihat kekuatan iman hambanya. Hanya bentuk ujian yang berbeza. Ya Allah, kuatkan diri ini untuk menghadapi segala ujian dariMu, alhamdulillah kerana masih sayang pada diri ini dengan memberi ujian untuk sentiasa dekat denganMu.


Maafkan saya..

Tiada niat, di hati ini untuk menyakiti hati orang lain. Saya insan biasa, masih banyak kelemahan dan kekurangan. Saya berusaha untuk tidak membuat orang terluka. Tapi, saya tahu, adakala saya tidak mampu untuk menjaga semua hati kalian. Maafkan saya..

Buat insan yang telah saya sakiti dan lukai tanpa sedar. Maafkan diri ini, andai saya tahu hadirnya saya pada waktu itu, membuatkan dirimu bertambah terluka dan resah, saya pasti tidak akan ada di antara itu. Saya tidak tahu yang ia telah memburukkan keadaan antara kalian, kerana saya tidak tahu bahawa kalian mempunyai rasa hati yang sama. Maafkan saya. Sungguh, andai saya tahu semua itu. Saya tidak akan ada di antara kalian.

Maafkan saya..

Telah memburukkan keadaan kalian, telah membuatkan kalian terluka. Mungkin salah saya, kerana tidak bertanya dahulu di antara kalian, Tapi sungguh saya Tidak Tahu. Saya Tidak Tahu yang kalian ada rasa hati yang sama. Saya tidak terfikir dan tidak menyangka semua itu.

Ya Allah, ampunkan diri ini, andai telah melukai hati teman-temanku, tiada niat untuk diri menjadi batu di tengah laluan. Wahai teman, maafkan diri ini, saya tidak akan ada di antara kalian lagi, ia terbaik untuk kalian.

saya hanya Kawan biasa di antara kalian, tidak lebih dari itu. Terima kasih pernah membantu saya, memberi kata semangat pada saya.. Terima kasih atas segalanya.. ini adalah jalan terbaik untuk kalian.

saya bukan ingin memutuskan ukhwah yang telah terjalin. Tetapi ini, adalah jalan yang terbaik.

wallahua'lam...

p/s : wahai teman, jangan fikirkan tentang saya.. jangan risau.. kalian tidak melakukan kesalahan. saya yang melakukan kesalahan.. saya yang salah.. jadi jangan susahkan hati kalian ya.. ^_^ doa saya, semoga kalian akan bersama dan bahagia selamanya di dunia dan akhirat nanti.. insya-Allah..

'Ya Allah, berilah kebahagian kepada teman-temanku, kuatkanlah ikatan antara mereka.. semoga mereka akan sentiasa bersama sehingga di akhirat nanti.. insya-Allah, ameenn.. '

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries