'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

♥ Lakaran Sekuntum Nyawa ♥

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Ada ketika dia membiarkan aku berharap pada langit yang tak tercapai,
Dia membiarkan hati menjadi serpihan-serpihan yang tak terkutip,
Aku terheran sendiri,
Masih belum cukupkah luka-luka yang kau biarkan aku rasa,
Sudah hampir kering air mata ini tersisa,
Namun,
Hatimu tetap terkatup tak terbuka...

SALAHku apa?
Aku serahkan belahan hati yang terjaga,
Di atas lakaran sekuntum nyawa,
Untukmu,
Tiadaku pinta,
Hati ini degil memilih untuk tersiksa,
Meminta luka,
Dek kerana titipan cintamu belum pernah kunjung tiba...~ hslnd

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries