Menu

'Diri Saya ^_^'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

♥ Berger Bakar VS Chiken Chop ♥

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah.. akhirnya... saya dapat merasa Beger Bakar.. ^__^ perasaan yang sangat2 teringin nak makan dan tak ada..hihi..

Tapi! beger yang nie bagi saya kurang Sedap. (-_-), ada sahabat-sahabat tahu dekat mana beger bakar yang sedap Tak? saya nak makan... ^___^

Antara Beger bakar dengan Chiken chop.. Sedap lagi chiken chop whitegen order.. Tapi tak apa lah kan.. yang penting dapat makan dahh...Tenkiuu belanja.. nanti belannja lagi okeh..=D

Beger Bakar VS Chiken Chop =)


nie Air Kelapa sangat Besar Cawan dia.. 3 4 kali ganda kot dari Air Milo saya tue.. 
whitegen yang order.. tapi tak habis minum.. =p


Next, nak Makan ikan Bakar pula lah... insya-Allah... >_< .. (okeh disebabkan selalu makan,ramai kata saya dah semakin Comel..=p )

3 'ulasan':

NA3 said...

ni kat mana?

princess said...

na3 : nie kat Shah Alam.. dekat dengan uptown.. kedai Nasi Ayam yang selalu ramai orang tu.. >_<

NA3 said...

ouh i see. burger bakar abg burn dekat sungai ramal pun sedappp :p

'Sahabat'

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries