'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

♥ Alhamdulillah, Sah sebagai seorang Isteri ^_^ ♥

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Mabruk! Barakallah!  ^_^ semoga menjadi Isteri yang solehah, kekal Bahagia hingga ke Syurga.. insya-Allah..

Awal-awal Tahun dah banyak Majlis Walimah saudara-mara terdekat dan kawan-kawan.. saya turut gembira atas Majlis korang semua...^__^ doakan saya pula tauu..=p

Tahniah buat anak buah.. Majlis berjalan dengan lancar dan semoga Masjid yang dibina akan Berkekalan hingga ke Syurga..insya-Allah.. bertunang pada Raya Cina hari tu.. sebulan lepas itu. selamat diNikahkan.. sekejap jer.. saya pun x mau tunang lama-lama lah nanti.. hihi

sedikit gambar Pengantin... ^_^


penyerahan Mas Kahwin dari Suami buat Isteri =)


memotong Kek Perkahwinan 


kanak-kanak Bunga yang agak Kepanasan disitu =p

Gambar-gambar lain? weee...banyak dalam Laptop... hehe... Lepas nie Majlis my kawan-kawan dan Kakak Sedara.. majlis saya? tunggu dulu lah...=p

: Oh lamanya Tidak menulis.. agak kekok disini..>_<

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries