Menu

'Diri Saya ^_^'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Bisikan Nurani'

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Ya Allah..seandai telah Engkau catatkan,dia milikku tercipta buatku, satukanlah hatinya dengan hatiku, titipkanlah kebahagiaan antara kami.. agar kemesraan itu abadi...




Lautan kematian ombak
Tenang pantai tiada terusik
Begitulah tasik hatiku
Sejak kehadiranmu

Betapa aku hargai
Anugerah syurga di dunia
Doa kudus aku panjatkan
Semoga dirahmati

Telahpun ku syukuri
Di dalam hidup ini
Cinta suci kurniaan Ilahi

Kejernihan wajahmu
Sempurna pada pandanganku
Kau kirana
Keturunan terpilih
Disanjung serta dihormati
Kau permata
Kesederhanaanmu
Mengecap kekayaan dunia
Kau mestika
Ketaqwaan dirimu
Itu yang merantai jiwaku

Bukan aku memuji
Apalagi memuja
Salahkahku kagumi…
perhiasan duniawi

Bisikan nuraniku
Engkaulah pilihanku
Akanku pertahankan
Amanah suci ini

-inteam-


-walau telah bertahun lalu ia diberi..
tetapi hari itu tetap segar di ingatan..-

hanya padamu Ya Allah aku memohon..
berilah kekuatan pada diri ini untuk terus tabah
kuatkan lah hati kami untuk menempuh semua ujian yang datang..

wallahua'lam...

6 'ulasan':

Fa[iez] said...

tgt tunggu dipinang ke kak?? hehe
(tgh bisik ni)

princess said...

untuk faiz :
hikhik..
mane adalah...
akak stdy lg dik..
lama lg..
tu lagu jer kan..(^,^)
(semua owg dgr nie faiez bisik kat akak)

rerAma chUmey said...

KakIla chumey..

hehehe..
kakIla mcm xsbr nk khwin jer..hahaha

p/s:jom la nyanyi lagu 2 sama2..hahaha

princess said...

untuk rerama chumey:

ish2...
lama lg dik..
hehe...
x blh kwin awal..

p/s:e2 lgu jer dik comey..

Fa[iez] said...

ha.. kalo x camtu msti jmpe yg berkenan..
ye la tu.. hehe..
(akak pnye tajuk bisikan nurani.. tp sume dgr.. hehe)

princess said...

untuk faiez:
hehe...
jmp ker dik?(^,^)
wallahua'lam...
(akak x bisik dik..akak snyap dah nie..)

'Sahabat'

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries