Menu

'Diri Saya ^_^'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Comey'

nie kucing kat umah.. (^,^) adik2 dan family jaga sejak dia kematian ibu dan adik beradik yang lain.. sebab sakit kot... jadi comey nie dijaga lah dgn baik... kalo jaln jauh mesti kena bawa dia skali.. nasib lah tak bnyak ragam dalam kereta.. tidor jer dia dalam kereta... skng dah besar.. sebab mknan dia sedap kan... bulu dia.. sape yang suke sgt dgn kucing mmg suke lah tgk..sbb diberi makanan khas dia.. aish... kucing pun mahal makanan.. huhu... mengalah kita harganya.. x plah comey.. janji jgn buat maslah sudah yer... nie picx akak saya amik waktu dia tgh tidor.. tgk lah gaya dia.. hehe...



apa kes laa comey nie tdo... sakit pale tgk..^_^


gaya yang sama..cuma diambil dr depan..hikhik..^^,


3 'ulasan':

wann said...

wahhh..bergaya sungguh tidonye...


^_^

Qalam Aisyiq said...

Hohoho~

Comey cam kak illa lorh..

Hihihi~

princess said...

untuk wann:
e2 lah pasal..
dia nie kalo tdo mcm2 gaya dia buat..

aish..pleik btl..^,^


untuk sha:
huhu...
aish sha ie...
akak mcm kucing ker?
hikhik....

'Sahabat'

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries