'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Penawar Sepi'



Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang





di kala sepi
aku terkenangkan dirimu
ingin kuluahkan apa yang terbuku
ingin kulontarkan sedih dan benci
aku ingin belajar menyayangi
ingin kuhias dengan tawa senda
walaupun sekelilingku kesepian
jangan tinggalkan aku sendirian
walaupun kini aku keseorangan
iringilah daku dengan senyuman
yang terpahat selamanya dalam ingatan
menjadi perangsang serta azimat
bicaralah padaku kata kata hikmat
agar aku sentiasa beringat
kasihmu menjadi perangsang
sayangmu menjadi pendinding
pada hati yang setia menunggu
penawar sepi di kala sunyi


"Ya Allah berilah aku kekuatan..
tabahkan lah diriku ini..
untuk menempuh semua ujian dariMu.."


-wallahua'lam...-


1 sahabat:

wann said...

walau semua orang di dunia membenci kita, ingatlah lita masih punya Dia..


..hidup ini indah andai bersamaNya..


.^_^.

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries