Menu

'Diri Saya ^_^'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Saling Memerlukan'

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Apa yang boleh kita dapat dari gambar nie?(^_^)


bagi saya..ia menggambarkan kita memerlukan antara satu sama lain apabila membuat sesuatu kerja berkumpulan...

apabila ahli kumpulan membantu ahli yang lain ia tidak akan menjadi masalah...
kerja dapat dilakukan dengan mudah dan mungkin akan dapat diselesaikan dengan mudah..

jika tidak membantu antara ahli pasti ada yang terjatuh dari banggunan itu kan?
dan jika ada yang sambil lewa tidak mengambil sikap tanggugjawab.. pasti kerja sukar untuk dilaksanakan....(^^,)

wallahua'lam....

3 'ulasan':

Ya Habibi said...

assalamu'alaikum kak..

ada apa dalam gambar tu?

nampak lucu je,
hehe~

kalau orang yang buat macam tu,
tak ke 3-3 boleh jatuh? hoho

lalalala~

SirAdib.com said...

Very inspiring. JazakAllah khair for sharing. :)

princess said...

to ya habibi comey:

apa kata kamu try buat dik?
jatuh tak hikhik..
pastu dah siap ekspriman bg thu akak apa kputusan dia yer...

lalalla


to siradib:

(^_^) insya-allah....

'Sahabat'

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries