'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Sanah Helwah (✿◠‿◠)'

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah hari ini, umur saya telah meningkat lagi.. semakin dekat diri ini akan menghampiriNya.. alhamdulillah masih diberi peluang untuk masih bernafas di bumimu Ya Allah...

untuk family tersayang... akak rindu sangat dengan semua... terima kasih buat ayah, mak, kak long dan adik2 yang call dan mesej akak malam dan pagi tadi.. rindu ingin bersama semua...

buat teman-teman.. yang sudi memberi ucapan dan mendoakan saya... terima kasih.. doa kalian.. amat saya hargai... insya-Allah.. hanya doa dari saya untuk teman semua..



wallahua'lam....

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries