'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Exam Fever (✖╭╮✖)'

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang


Demam exam...(◕‿◕)...minggu ini final exam telah bermula... but paper saya akan bermula pada esok hari.. buat kawan2 yang dah mula menjawab pada hari ini, all the best..!!!


malam ini,masa terakhir untuk buat last persediaan sebelum berperang esok... huhu... rasa risau tetap ada dalam hati ini... dah cuba bt yang terbaik....wallahua'lam...



buat kawan2 saya..terutama classmate.. terus kuat yer.. tinggal beberapa hari lagi.. untuk kita terus berjuang dalam peperiksaan ini.. bermula esok.. jangan stress ya... buat masa ini, lupakan semua yang tak patut ada dalam fikiran anda.. tumpukan pada yang lebih utama.. perkara yang remeh tu.. tolak jauh2 dulu.. letak kat tepi ker, kat bawah ker or mane2 yang korang nak letak.. after exam nie..sila amik balik dan selesaikan semuanya... cuma sekrang, bagi tumpuan pada yang penting..


kuatkan diri anda sendiri.. orang lain mungkin boleh beri semangat.. tapi diri sendiri perlu lakukan juga.. yayy... untuk diri sendiri.. cik illa..kamu pun kena kuat.. buang seketika apa yang tak patut ada... semangat!! jangan serabut kepala kamu yer cik illa... nanti kamu yang akan kecewa.. jangan terlalu stress semua.. (◕‿◕✿)

akibat terlalu stress..(⊙_◎)

so,jom kita semua sayang kat exam ya.. rindu2 dengan exam.. mane tahu senang nak jawab nanti kan.... ohh... i Love exam..!!!(✿ ♥‿♥)



'Usaha + Tawakal + Doa = Kejayaan dan Keredhaan Allah'

insya-Allah....

wallahua'lam....

all the best !!!! my frenzz......

2 sahabat:

Anonymous said...

huhu..smart post ni..=)

nurecch said...

terima kasih..^_^

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries