'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Final Exam ^_^'

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah.. akhirnya telah selesai menduduki 2 paper untuk final exam kali ini.. ^_^ tinggal 1 paper sahaja lagi, pada esok hari. Semangat!!


Exam kali ini, adalah pengalaman terbaru saya, kerana perlu membahagikan masa sebaik-baiknya di antara kerja + study = part time student.. ^_^ Banyak perkara yang saya pelajari apabila perlu membahagikan antara kerja , belajar dan hal-hal peribadi yang lain. Ia amat memerlukan kekuatan fizikal + tubuh badan =D , dan juga mental = emosi + fikiran + hati dan sebagainya ..

Paper terakhir yang akan di ambil adalah paper sains sosial.. ahha.. belajar sejarah ketamadunan manusia kembali..^_^ alhamdulillah, paper sirah nabawiyah dan learning distance telah selesai..(hope lect yang tanda baik hati =p).. Just, ini sahaja paper terakhir (esok pagi nak hadapi, sempat online lagi, rehatkan diri kejap -_- ) .. Sebelum memasuki semester baru pada bulan september ini.. cepatnye masa berlalu.. Semoga saya dapat hadapi dengan baik + tenang dan bahagia.. ^____^

Ayuh, semangatkan diri sendiri.!! Cari kekuatan untuk Diri Sendiri !! Saya pasti boleh.. !! insya-Allah.. Jika tak boleh, bermakna saya akan jatuh masuh hospital.. ahhaa =D ..

wallahua'lam..

okeh, cukup.. masa untuk ulangkaji kali terakhir sebelum bertemu kertas exam, esok pagi.. ^_^

3 sahabat:

Nurman said...

Semoga berkat ilmu yang dipelajari. Moga diperingatkan tika terlupa, moga diberi kelapangan hati. Moga berjaya di duni dan di akhirat.

mohdhazlan Dreadlock said...

:)goodluck

excellence!

AZIZUL said...

semoga Allah memberi kekuatan pada kamu tuk menempuh segala cabaran di masa hadapan... (^_^) gud luck and dont fall down.. I believe u can do it.. coz u are the best among the best..

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries