'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

♥ Cintaku PadaMU ♥

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Berikanlah aku setangkai kelembutan di dalam jiwa ini
Agar aku mampu untuk ungkap tirai-tirai masa yang tersisa
Ku mohon Jangan Kau bekukan kerinduan dalam hati ini
Untuk mendapatkan pujaan hatiku sebagai penerang Jiwa

Jika Kelak Engkau mempertemukan diri ini dengan PilihanMu
Ku akan berusaha setia disisiMu disetiap malam yang mencengkam
Walau Panasnya Sang Suria takkan berkurang cintaku padaMu
Cinta ini kan selalu abadi tak seperti musim yang selalu silih berganti

Jika kelak Engkau telah menyatukan aku dan dia dalam Ikatan Suci
Maka aku mohon kepadaMu untuk Peliharalah apa yang ada pada diri kami ini

" Robbana Laa Tuzigh Quluubanaa Ba'da Idz Hadaitanaa
Wa Hablanaa Milladunka Rahmatan Innaka Antal Wahab "


wallahua'lam..

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries