'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

♥ Salam AidilAdha ^_^ ♥

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Salam Eidul Adha buat semua yang mengenali diri saya..^__^ salam kerinduan buat semua (perasan sendiri macam la ada org rindu kat saya..hehe =p)

Buat 'insan' yang saya sayang selamanya... Semoga sentiasa baik dan sihat, makan baik-baik bile raya.. =D kita makan banyak-banyak nanti...

Mohon Maaf, atas kesilapan dan kesalahan yang saya dah lakukan.. Semoga semuanya akan sentiasa mendapat rahmat dariNya.. dan insya-Allah akan dipermudahkan oleh Allah S.W.T untuk kita bertemu di RumahNya..

 >>> Menunaikan Haji..Ameeennn....^__^


p/s : jemput datang ke rumah saya..^__^

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries