'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

✿ Kembali padaMu ✿

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

✿~ Aku tidak mahu terus HIDUP dalam MIMPI..
✿~ Aku tidak mahu terus BERPAUT pada ANGAN-ANGAN yang tidak pasti..
✿~ Aku tidak mahu terus HANYUT dengan MAINAN HATI..

Cukup sudah aku tidak sedarkan diri..cukup sudah aku LUPA DIRI..kini tiba masa aku kembali PIJAK BUMI..aku SERAHKAN semua kepada Ilahi..♥♥~

>>> Ya Allah, kuatkan hati ini untuk menerima segala ketentuan dariMu.. ampunkan diri hambaMu.. terima kasih atas ujian dariMu.. alhamdulillah...

1 sahabat:

Anonymous said...

Ameen Ya ALLAH

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries